دانلود کاتالوگ

پارچه نسوز سیلیکا (Silica fabric)

معرفی شرکت آلفای آمریکا (Alpha): شرکت آلفا در سال ۱۹۶۸ میلادی پیرو برنامه فضایی ایالات متحده آمریکا با هدف تولید انواع پارچه نسوز صنعتی، انواع الاستومر و کامپوزیتهای صنعتی شروع به کار کرد. شرکت آلفای آمریکا سالانه با تولید انواع مختلف پارچه نسوز از قبیل پارچه نسوز فایبر گلاس دما بالا (High temperature Glass fabric)، پارچه نسوز سیلیکونی (Silicon coated glass fabric)، پارچه نسوز سیلیکا (Silica Fabric)، پارچه نسوز فایبر گلاس سیم دار (Glass fabric reinforced with wire mesh)، پارچه نسوز تفلونی (PTFE coated glass fabric) بخش قابل توجهی از نیاز صنایع مختلف در سراسر دنیا از جمله پارچه نسوز صنایع نیروگاهی، پارچه نسوز صنایع هوافضا، پارچه نسوز توربین، پارچه نسوز صنایع پتروشیمی، پارچه نسوز صنعت فولاد و معدن، پارچه نسوز صنعت خودرو و غیره را فراهم می نماید. پارچه نسوز سیلیکا silica fabric

پارچه نسوز سیلیکا

پارچه نسوز سیلیکا با دارا بودن ۹۵% SiO2 به عنوان عایق حرارت بالا استفاده شده و پس از قرار گرفتن در معرض دمای بالا انعطاف پذیری خود را حفظ می کنند، پارچه نسوز سیلیکا بسیار با دوام و مقاوم بوده و حفاظ بسیار مناسبی در برابر مذاب فلزات هستند. این پارچه ها مصارف زیادی در حفاظت جوش/برش و محافظ شعله و حرارت دارند و به عنوان روکشهای عایق قابل تعویض نیز استفاده می شوند. پارچه سیلیکا توانایی مقاومت در برابر درجه حرارت مداوم ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد را داشته که همین امر آنها را در تولید راکت و موشک صنایع هوا و فضا کاربردی کرده است. هم چنین از این اقلام جهت تجهیزات آتش نشانی و نیز حفظ حرارت مواد استفاده می شود. پارچه نسوز سیلیکا در ساخت تجهیزات تصفیه دما بالا فوق العاده می باشند.

همچنین به دلیل مقاوت بالا در مقابل خوردگی شیمیایی، در مواردی که نیاز است پارچه در معرض محیط های خورنده اسیدی و قلیایی باشد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. عایق حرارتی مناسب، هدایت حرارتی کم، قدرت دی الکتریک بالا، مقاومت به سیال اسیدی با میزان اسیدیتی بالا و مقاومت حرارتی بالا از جمله ویژگی های پارچه نسوز سیلیکا بوده که استفاده از آن را در صنایع مختلف اجتناب ناپذیر می نماید.

silica fabric پارچه نسوز سیلیکا ضد اسیدپارچه نسوز ضد اسید سیلیکا

برخی از ویژگی های پارچه نسوز سیلیکا به صورت زیر می باشد.

نام: پارچه سیلیکا
نام تجاری: Silica fabric
ضخامت های موجود: ۰٫۶ mm & 1 mm
بیشینه تحمل دمای پیوسته: ۱۰۰۰ oC
مقاومت به اسید: عالی
توضیحات و کاربرد: اکسپنشن جوینت پارچه ای، نیروگاه، پرده های جوشکاری، عایق کوره،

شرکت تولیدی مهندسی پترو ویرا به عنوان عرضه کننده محصولات شرکت آلفای آمریکا در ایران، مفتخر است تا نیاز صنایع داخلی را در انواع پارچه نسوز بویژه پارچه سیلیکا با ضخامت ۰٫۶ و ۱ میلی متر را  به صورت معمولی و سیم دار تامین نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست دیتا شیت پارچه های نسوز سیلیکا لطفا با ما تماس بگیرید.