دانلود کاتالوگ

پارچه نسوز تفلونی LFP (PTFE laminated glass fabric)

معرفی شرکت آلفای آمریکا (Alpha): شرکت آلفا در سال ۱۹۶۸ میلادی پیرو برنامه فضایی ایالات متحده آمریکا با هدف تولید انواع پارچه نسوز صنعتی، انواع الاستومر و کامپوزیتهای صنعتی شروع به کار کرد. شرکت آلفای آمریکا سالانه با تولید انواع مختلف پارچه نسوز از قبیل پارچه نسوز فایبر گلاس دما بالا (High temperature Glass fabric)، پارچه نسوز سیلیکونی (Silicon coated glass fabric)، پارچه نسوز سیلیکا (Silica Fabric)، پارچه نسوز فایبر گلاس سیم دار (Glass fabric reinforced with wire mesh)، پارچه نسوز تفلونی (PTFE coated glass fabric) ، پارچه نسوز تفلونی LFP بخش قابل توجهی از نیاز صنایع مختلف در سراسر دنیا از جمله پارچه نسوز صنایع نیروگاهی، پارچه نسوز صنایع هوافضا، پارچه نسوز توربین، پارچه نسوز صنایع پتروشیمی، پارچه نسوز صنعت فولاد و معدن، پارچه نسوز صنعت خودرو و غیره را فراهم می نماید.

پارچه نسوز تفلونی

یکی از مقاوم ترین و بهترین انواع پارچه تفلونی، پارچه نسوز تفلونی LFP می باشد. این پارچه نسوز از ترکیب پارچه فایبر گلاس با پارچه تفلونی نه به صورت پوشش بلکه به صورت لمینیت شده می باشد. در این روش تفلون PTFE به صورت لمینیت از دو سمت تحت فشار و دما با پارچه زمینه گلاس فابریک ممزوج میگردد که از این رو خواص استحکام مکانیکی و شیمیایی به مراتب بهتری نسبت به سایر انواع پارچه های تفلونی میدهد. در انواع پارچه های نسوز تفلونی موجود تنها این پارچه است که بسته به ضخامت تحمل فشاری نزدیک به یک اتمسفر یا کمی بیشتر را دارد. به دلیل چگونگی تولید این پارچه نسوز، امکان استفاده از آن در لایه بیرونی انواع اکسپنشن جوینت پارچه ای نیز وجود دارد.

عمر کاری بالاتر، مقاومت عالی در محیط های اسیدی و قلیایی، تحمل دمایی از ۱۰۱- تا ۳۱۵ درجه سانتیگراد، مقاومت مکانیکی بالاتر از جمله ویژگی هایی است که این پارچه را به گزینه اول پارچه اکسپنشن جوینت کارخانه جات ساخت گندله و فولاد سازی ها و نیز صنایع حساس با سیال با میزان اسیدیته بالا و فشار بالا تبدیل می نماید.

پارچه نسوز تفلونی LFP شرکت آلفای آمریکا

برخی از ویژگی های پارچه نسوز تفلونی LFP به صورت زیر می باشد.

نام: پارچه نسوز تفلونی LFP
نام تجاری: PTFE laminated glass fabric
ضخامت های موجود: ۰٫۵ mm & 1.2 mm
بیشینه تحمل دمای پیوسته: -۱۰۱ to 315 oC
مقاومت به اسید: عالی
توضیحات و کاربرد: اکسپنشن جوینت پارچه ای، نیروگاه، کارخانه فولاد سازی و کارخانه جات ساخت گندله

شرکت تولیدی مهندسی پترو ویرا به عنوان عرضه کننده محصولات شرکت آلفای آمریکا در ایران، مفتخر است تا نیاز صنایع داخلی را در انواع پارچه نسوز بویژه پارچه LFP با ضخامت های مختلف تامین نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست دیتا شیت پارچه های نسوز LFP لطفا با ما تماس بگیرید.