دانلود کاتالوگ

پارچه نسوز فایبر گلاس دما بالا (Calcium silicate glass cloth \High temperature glass fabric)

معرفی شرکت آلفای آمریکا (Alpha): شرکت آلفا در سال ۱۹۶۸ میلادی پیرو برنامه فضایی ایالات متحده آمریکا با هدف تولید انواع پارچه نسوز صنعتی، انواع الاستومر و کامپوزیتهای صنعتی شروع به کار کرد. پارچه نسوز کلسیوم سیلیکات 

شرکت آلفای آمریکا سالانه با تولید انواع مختلف پارچه نسوز از قبیل پارچه نسوز فایبر گلاس دما بالا (High temperature Glass fabric)، پارچه نسوز سیلیکونی (Silicon coated glass fabric)، پارچه نسوز سیلیکا (Silica Fabric)، پارچه نسوز فایبر گلاس سیم دار (Glass fabric reinforced with wire mesh)، پارچه نسوز تفلونی (PTFE coated glass fabric) بخش قابل توجهی از نیاز صنایع مختلف در سراسر دنیا از جمله پارچه نسوز صنایع نیروگاهی، پارچه نسوز صنایع هوافضا، پارچه نسوز توربین، پارچه نسوز صنایع پتروشیمی، پارچه نسوز صنعت فولاد و معدن، پارچه نسوز صنعت خودرو و غیره را فراهم می نماید.

پارچه نسوز شرکت آلفا

با استفاده از بافتن الیاف شیشه یا همان فایبرگلاس پارچه نسوز فایبرگلاس تولید می گردد. از ویژگی های این پارچه می توان به خاصیت عایق حرارتی، عایق الکتریکی، ضد زنگ بودن، مقاومت مکانیکی بالا و همچنین خاصیت خواص مقاومت به خوردگی بالا این پارچه نسوز اشاره کرد.

پارچه فایبر گلاس دارای انوع مختلفی از نظر نوع تولید و تنوع می باشد. البته نحوه بافت و همچنین رنگ و عرض و تحمل حرارت هم از دیگر فاکتور های این پارچه نسوز می باشد که سبب شده امروزه ما پارچه نسوز فایبرگلاس را در ابعاد و اندازه ها و انواع گوناگون در اخیار داشته باشیم. پارچه نسوز فایبرگلاس در محیط های شیمیایی هم از خود عملکرد مناسبی را نشان داده تا در محیط های آزمایشگاهی هم یکی از پر استفاده ترین محصولات باشد. همچنین با توجه به ضرایب رسانایی حرارتی عایق حرارتی بسیار مناسبی نیز به شمار می آید.

به دلیل وزن بسیار سبک خود در زمینه های دوخت و بافت لباس های نسوز مانند لباس های آتش نشانان هم به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه نسوز فایبرگلاس در انواع اکسپنشن جوینت پارچه ای، موارد آزمایشگاهی، پرده های حرارتی، تهیه انواع لباس، کاور و دستکش های نسوز، تولید انواع ماسک های حرارتی و ساخت کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه نسوز کلسیوم سیلیکات

 با تلفیق پوشش های مختلف روی پارچه فایبرگلاس، می توان خواص مختلف و متفاوتی از این پارچه نسوز گرفت که برای مصارف بسیاری قابل استفاده می باشد. یکی از پر کاربردترین انواع این پارچه نسوز در صنایع مختلف، پارچه فایبر گلاس با پوشش کلسیوم سیلیکات (Calcium silicate glass fabric ) می باشد. تحمل دما پارچه فایبر گلاس به خودی خود تا ۵۵۰ درجه سانتی گراد می باشد که با اضافه کردن لایه محافظ Calcium silicate دمای کاری آن تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد افزایش پیدا میکند.

برخی از ویژگی های پارچه نسوز فایبر گلاس با پوشش کلسیوم سیلیکات به صورت زیر می باشد.

نام: پارچه فایبر گلاس با پوشش کلسیوم سیلیکات
نام تجاری: Calcium silicate glass cloth
ضخامت های موجود: ۱ mm & 1.5 mm
بیشینه تحمل دمای پیوسته: ۷۰۰ oC
مقاومت به اسید: خوب
توضیحات و کاربرد: اکسپنشن جوینت پارچه ای، پارچه نسوز نیروگاه، کارخانه فولاد سازی

شرکت تولیدی مهندسی پترو ویرا به عنوان عرضه کننده محصولات شرکت آلفای آمریکا در ایران، مفتخر است تا نیاز صنایع داخلی را در انواع پارچه نسوز بویژه پارچه فایبرگلاس با پوشش کلسیوم سیلیکات با ضخامت ۱ و ۱٫۵ میلی متر تامین نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست دیتا شیت پارچه های فایبرگلاس لطفا با ما تماس بگیرید.